Onsdag

Hade tänkt skriva ett långt inlägg om dagens händelser men datorns batteri tog slut.. Blev så himla sur! Dagen har iallafall varit riktigt trevlig. Började med att köra Sören. Gick riktigt bra! Efter det käkade vi lunch. Då kom Linnéa över, vi körde Farfar tillsammans. Eller.. Linnéa körde mest. Det är kul när ens kompisar också tycker att det är kul med trav! Det är ju en stor hobby för mig, och det är alltid kul att dela med sig av den erfarenheten till andra. Efteråt bestämde vi oss för att rida ut alla tillsammans. Jag tog Calle, han är ju så himla trevlig! Linnéa red Mumin, Bella red Zebb och Amanda red Pucken. Blev en mysig tur, men efter halva lossnade dessvärre Calles ena sko.. Så jag fick rida tillbaka. Men det var trevligt iallafall! Kvällen spenderade jag med mamma. Blev pizza, glass och tvtittande. Mysigt! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det låter verkligen som att du haft riktigt kul :D

Det är verkligen härligt när man kan dela med sig av någonting som betyder mycket för en, och det känns rätt synd att jag inte kunde följa med dig någon gång under veckan "/

2010-07-22 @ 23:45:51
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0