Sundays

Sitter på rummet, lyssnar på "Eva Dahlgren - Vem tänder stjärnorna" och bara slappar. I morgon ska jag börja jobba igen, ska jobba i en vecka på skolan. Ska ta hand om hästarna, vilket innebär att rida och köra. Ska bli jättehärligt! Ska jobba tillsammans med Bella och en tjej som heter Amanda, Amanda gick jag i samma klass med i 1:an, alltså första året på Berga. Jättegullig tjej! Frågan är bara hur i helvete jag ska orka att gå upp vid 6 tiden i morgon.. Somnar liksom inte fören vid 2 någonstans.. Får se hur det blir i natt..

Ska snart åka iväg och handla lite smått och gott till ikväll. Jag är jättesugen på att köpa smågodis! Sjukt begär som jag har just nu, skulle offra min lilltå för en blåbärskaramell! Ska bara borsta tänderna så ger vi oss av! Hörs senare, love yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0