Onsdag

Då var man färdigklädd då!
Ska ner och äta frukost, sen bär det av till skolan. Mamma skjutsar, som vanligt, så än så länge behöver jag inte stressa. Idag ska jag inte ha vanliga lektioner i skolan, jag ska ha hästövning. Jag har trav då. Så jag ska ha en heldag trav i det här underbara vädret! Ridbyxor har jag på mig, Bella vill att vi ska testa monté, men jag vet inte om jag ska göra det.. Har ont i knäät. Snyft. Dessutom har jag inte åkt bakom vagn på allt för lång tid! Abstinens ju!

Efter skolan ska jag till nästa stall, fast jag ska ha ridlektion. Är bland de sista nu, sen så ska hästarna också ha sommarlov. Förra vecka fick jag rida den allra högsta hästen i stallet, Goliat, och det gick så himla bra! Min ridlärare, Nina, ropade flera gånger att det såg fantastiskt ut. Goliat kan ibland vara lite rädd utav sig, men jag är ganska säker i mig själv så jag tror att han kände det. Jag tror att det var därför han gick så himla bra som han gjorde.. Underbar känsla!

Nää, dags för frukost!
Puss

   


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni kunde inte ha bett om en bättre dag för trav :)

2010-06-02 @ 12:14:28
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: tessan ♥

hahah ofta du går in på morgonen, nörd :P <3



bästa vädret för att trava, och för att rida ut :) blev fina bilder, lägg upp de :) <3

2010-06-02 @ 22:17:08
URL: http://baraatheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0