School

Har precis slutat för dagen!
Har dessvärre missat bussen, så jag måste vänta ytterligare en timme innan jag kan bege mig hemåt. När jag kommer hem så ska jag ta en vända till gymmet och köra lite. I vanliga fall brukar jag inte göra något speciellt när jag är på gym, men på Fokus så får man en speciell nyckel. (Dumdum duuum, spännande va?) Nyckeln stoppas in i en maskin som sedan berättar hur man ska göra, (som är till för dem helt efterblivna, som jag, och inte kan komma på något själv) den har liksom inprogramerade träningsprogram som är speciellt anpassade efter vad man själv vill göra. Ganska najs, har dock aldrig använt den, så den är ny för mig.

Sen så ska jag arbeta lite med min idrottsuppgift. Ska snart lämnas in, så man känner av lite press. Har även lite andra saker som jag skulle vilja ta tag i. Får se vad som händer och sker. Måste någon dag åka iväg och handla sommarkläder också.. Ska på studentfirande och sedan är det min egna skolavslutning. Man skulle ju vilja vara lite snyggt klädd till dem tillfällerna. Sen är jag i ett stort behov utav sommarskor! Känns lite fel att vandra omkring med tjocka gympaskor och kängor i 20 graders värme och solsken..

Hoppas att ni har det bra!
Puss


Kommentarer
Postat av: Yvonne Lund

Det var väl bra att jag och Tessan kom förbi och hämtade dig. Att gå till gymmet efter skolan hinner du väl göra efter mötet i Pärlan. Det är bara att gå upp och sätta igång. Du ska jobba så svetten rinner. Gör det du tycker är kul. Lycka till. Mamma

2010-06-01 @ 19:42:19
Postat av: tessan

hahah fan va sjuk du är! "för efterblivna som jag" hahah xD stämmer ju, menmen :P <3

2010-06-01 @ 20:12:57
URL: http://baraatheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0