Nytt

Dagen blev ganska lyckad idag!
Fick nya skor utav mamma efter skolan då hon och Tessan hämtade mig i Västerhaninge. Blev ett par sandaletter, gladiatorstyle, och ett par finskor som jag hade tänkt ha på mig nu på fredag då Lisa tar studenten. Kom hem ganska sent och därför kunde jag inte dra till gymmet som jag först planerat. Trist, men jag får ta igen det någon annan dag. När man kom hem så gick jag, mamma och Tessan på möte med vicevärden i föreningen. Ska nämligen sommarjobba i föreningen tillsammans med Tess. Kommer att tjäna över 100:- i timmen så jag kommer att tjäna drygt 10 000:- under den period jag ska jobba, plus att jag ska jobba en vecka i skolan. Så det kommer att bli najs! Kommer att försöka spara så mycket som möjligt så att man har i höst och i vinter.
Dessvärre så tror jag inte ens på det själv! Haha! Ska iallafall försöka spara.

Hoppas att ni andra haft en bra dag!
Puss


Bilden till vänster är finskorna och till höger sandaletterna..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skitsnygga sandaletter -- jag vill faktiskt ha dem (se till att stoppa mig!).



Varför har du inte nämnt din blogg? Jag har kollat in ditt andra blogg.se-konto som en liten galning, och för att inte nämna ditt monoblogg-konto... :p

2010-06-02 @ 00:15:24
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0