Förvirrad

Har under dem senaste dagarna övervägt för och nackdelarna med att skaffa en ny blogg - igen! Jag vet att jag blir ledsen när jag inte har en blogg, har därför en backup där jag alltid kan stilla mina begär.. Men jag vet också att jag blir otroligt trött på att ha en blogg ibland. Känner mig jättedålig när jag inte uppdaterar och inte lägger upp bilder.. Värre blir det när man ser att typ en person läser. Känner mig nästan stolt när jag har.. 5 läsare?
Det där lät mer patetiskt än vad jag förväntat mig, sorry haha!

Att blogga kan vara ganska skönt också.
Har jag någonting som irreterat mig, glädjat mig, sörjt mig eller bara helt enkelt gjort mig till en bättre människa så är det såklart att jag vill att människor ska veta om det! För jag menar.. Även om jag har 5 eller 50 000 läsare så kanske man kan påverka och glädja dem, och det mina vänner är det bästa man kan göra! Att inte känna sig låst, att man bara visar ett leende när man går på gatan, och får ett leende tillbaka. Är värt guld!

Ska iallafall försöka fixa design innan jag ens bloggar seriöst.
Men håll tummarna så ska jag fortsätta överväga!


Kommentarer
Postat av: Yvonne Lund

Vad fin du är på bilden. Känn ingen press på dig att skaffa blogg hela tiden. Det går väl bra på Facebook, eller. Annars skriver du bra. Fortsätt så. Älskar dig!

2010-06-01 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0