Happy day



Kom till skolan vid kvart i ett idag, då var det dags för idrott. Sprang 2km, körde situps, armhävningar och 90 grader mot en vägg. När allt det var klart så var det dags för sammarbetsövningar. Var jättekul! Klassen delades upp i 2 lag och därefter gjorde olika övningar. Band ihop allas ben med varandra, blindbock och stafetter. Skitskoj! Om man jämför mina känslor kring idrott med grundskolan så har dem blivit mycket bättre! I grundskolan hatade jag idrotten, inte för att jag inte gillade läraren men det var något med det hela som jag verkligen hatade..
Våran nuvarande idrottslärare är jättebra!
Trevlig, rolig och kommer på roliga övningar!

Ska i idrottsanda ut på en långpromenad tillsammans med syrran nu!
Smell you later!


Kommentarer
Postat av: Yvonne Lund

Ni verkar få göra roliga saker på idrotten. Man kan bara göra sitt bästa. Härlig bild. Vad är det för bakgrund. <3 <3

2010-06-01 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0