Monday morning

Slapp morgon idag! Börjar inte fören kvart i ett, och då har vi idrott och sen matte. Därefter är dagen slut! Känns lite dumt att börja såhär sent på dagen, börjar faktiskt hellre lite tidigare så att man får sluta tidigare.. Men man kan ju inte få allt i livet.
Som jag skrev på veckoplaneraren så ska jag jobba med min idrottsuppsats. Har eftertester idag, så när jag väl kommer hem så ska jag jobba på den. Har faktiskt VG i idrott för tillfället, och för att behålla det så måste uppsatsen vara bra.. Kommer därför jobba på med den. Efter det så ska jag och Tessan kanske ta en promenad tillsammans, snacka lite och kanske fråga om vi kan få gå ut med en tant som heter Christinas hundar. Underbart fina vinthundar! :)

Ska äta lite lunch nu.


Kommentarer
Postat av: Yvonne Lund

Har ni börjat gå ut med hennes hundar? Tillåter hon det? Håller med dig om att det är bättre att börja tidigt och så sluta tidigt. Hela dan går ju annars till ingen nytta. Älskar dig !

2010-06-01 @ 19:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0