Strawberry

Blev ingen promenad med Tess idag.. Jag skulle byta om så att vi skulle kunna bege oss ut, men vi kom inte längre än min säng. Vi höll på att somna nästan med en gång. Vi kollade lite på de vanliga skitprogramen som går i repris året om. Sen fikade vi med resten av familjen, idag blev det jordgubbar och mjölk! Så himla enkelt, och så jääävla gott! Det är sjukt hur en så liten frukt kan bringa så stor lycka i kroppen. Jordgubbar är liksom sommar. Love it!

Ska sova nu, upp ganska tidigt i morgon. Är bara vanliga ämnen i morgon såsom ekologi, matte, svenska osv. Sista innan sommarlovet, så jag antar att det kommer att bli vanliga utvärderingar och förmodligen fika. Kommer typ rulla hem efter skolan om det bjuds på det, ska dock till Fokus och köra en timmes gympass efter skolan. Har inte varit där på ett bra tag, så jag känner att det skulle behövas! Jessica undrar säkert vart jag har varit under denna tid.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Yvonne Lund

VILKEN HÄRLIG BILD. Den säger mer än tusen ord. Jag håller med dig. Jordgubbar är för jävla gott.

2010-06-01 @ 19:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0