Cold place

Blir inget större inlägg idag. Jag är verkligen jättetrött, och efter att ha duschat känner jag hur kroppen skriker efter sömn. Så min tanke var att för en gång skull lyssna på den.

Kan bara snabbt berätta att jag idag frös häcken av mig!
Madde, Erika och Emi skulle nämligen ut och motionera sina hästar idag. Dem sa att jag skulle gå ner till rakbanan så skulle dem komma efter att ha tagit en liten kort tur. Så där stod jag, mitt i ingenstans, i mörkret, livrädd. Min mobil la av så jag hade ingen ficklampa.. och ingen musik. Trots alla beskymmer hittade Erika mig och jag fick åka med i hennes vagn. Sedan kom Madde och Emi tillbaka.
Blev massa åkande på rakbanan. Jättekul! Erikas häst Ior, som är shettis, galopperade för fullt för att hinna med dem stora hästarna. Så himla söt! Dock var det minusgrader på rakan så.. Aa. Tårna tappade känseln och man hade frost i typ hela ansiktet. När vi kom in i stallet var det på med varmvattnet och få igång blodcirkulationen i tårna igen. Sjukt äckligt när man knappt kan rubba dem..
Tårna lever iallafall! :D

Ha det gött!
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0