♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Året var 1992. Datumet var den 30:e november. Min mamma kämpade tappert i 36 timmar innan lilla jag kom till världen. Då allt var nytt och man hade ingen aning om vad som hände. Man sket, man åt och man sov. Skrek knappt någonting till mina föräldrars stora glädje. Var ett väldigt snällt barn, följde barninstruktions böckerna utantill. Blev älskad utav alla då jag var så söt! :)

Växte upp i en trygg familj som gjorde mig till den jag är idag. Snäll, givmild och tacksam. Trots att alla i min familj varit stöttande har jag dock alltid varit blyg och osäker. Rädd för att prata och göra bort mig. Trots detta ville jag ändå syssla med teater.. Vilket blev en omöjlighet för min del. Uttryckte mig i stället genom bild. Ritade konstant. Vilket jag gör fortfarande. Älskar det.

Sysslat med hästar sedan 10år tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0