Drömmarnas stad

Efter en förjävlig morgon är jag nu på rummet igen. Börjar inte fören om en timme. Jag har redan nu tröttnat på stalltjänsten.. Seriöst. Jävla skitungar son är dryga och som ljuger för att kunna sticka och inte komma tillbaka. Lämnar saker när det inte är klart. Usch!

Dem andra som bor i huset är dessutom så jävla respektlösa. Pratar, bankar, skriker och skrattar vid 12 på natten. Jag menar, ska man upp vid 5 tiden så vill man somna lite tidigare än 12. Tröttnade så jag skrek att dem skulle hålla käften och sova. Då bankar man istället i väggen som att jag störde dem?! Jävla f*ttor!

Ledsen för ett irreterat medelande.
Återkommer när jag är gladare.

/Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa

Som om stalltjänsten inte är tillräckligt jobbig som den är... Det blir så onödigt att slösa energi på att hålla på så där då man behöver energin under dagen.



sv. Bara så att du vet: Halloween och Fan-event räknas inte xD

2010-11-16 @ 11:27:30
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv. Det räknas bara om du även klär ut dig på nyår

...och Alla Hjärtans Dag xD

2010-11-16 @ 21:29:32
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0