Fullspäckat

Idag är det Farsdag. Igen.
Tanken var från början att jag skulle dissa pappsen och dra iväg till matmässan med några kompisar. Dessvärre kom jag på att jag har läxor att göra samt att vi ska på middag hos mormor & morfar. Så där var min dag fullspäckad. Pluggandet gick faktiskt bra, är klar med det som behövdes göras. Pluspoäng till mig!
Ska snart dra iväg till mormor och morfar, ska bara byta om innan.

Senare ska jag packa. Ska ha stalltjänst i skolan i en hel vecka, och jag har verkligen ingen som helst lust till det. Att börja jobba klockan 6 på morgonen är inte riktigt en favorit. Efter det ska man ju gå skolan innan man börjar arbeta igen, värsta slavgörat egentligen. Tur att man tycker om hästarna, annars hade jag sovit vidare och skitit i det hela. Det jobbigaste är ju att man ska vara kvar på skolan under helgen.. Det är ju så himla tråkigt. Jag menar, det händer ju absolut ingenting! Tur att jag ska ha stalltjänsten tillsammans med bra människor!

Hör av mig senare!
/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0