Inga problem

Var som sagt hemma hos morföräldrarna idag! Bjöds på en massa gott att äta = proppmätt! Har saknat att vara hemma hos dem, är snart ett halvår sedan sist. Har varit en massa trassel mellan mamma och mormor, som ännu inte riktigt löst sig. Dock har dem gått med om någon slags fred för min och Tessans skull. Tror dock att mormor glömt bråket i vilket fall som helst.
Kändes lite mysko att Tessan inte var med. I vanliga fall brukar nämligen vi två busa runt, spela kort eller titta på tv tillsammans. Nu var det bara vi "vuxna" som man kallar det. Blev en massa frågor kring min tidigare praktik och om skolan, vanliga frågor sådär. Visade Tessans skolfoto också, dem blev helt stumma ett tag innan dem öste kommentarer om hur vacker Tessan var på fotot. Blev lite ledsen när dem sa att hon borde bli modell när jag faktiskt satt där, haha! Dock tyckte mormor och morfar att jag blir sötare för varje dag som går. Naw!
Tydligen hade mormor och mamma pratat lite när jag var med dem andra, och då hade mormor sagt att jag hade ett väldigt vackert ansikte. Fick ett litet glädjerus när mamma berättade det. Kändes bra! :)

Blev inget packande ikväll. Har nämligen sovmorgon i morgon så jag kan fixa allt då istället. Känner mig verkligen pepp på stalltjänst! Skämt osido, jag får snarare en klump i magen. Blev lite ledsen när mamma tittade på mig och sa att hon inte ville att jag skulle ha stalltjänst.. Vill hellre stanna hemma! Laga mat och chilla med mamma är mycket mysigare än att slita i stallet. Tro mig. Jag gillar hästar, det är inte det som är problemet. Problemet är att man blir så utmattad i kropp och sinne, och jag pallar verkligen inte det nu. Iallafall inte nu när mitt humör stigit. Suck.

Aja, hörs i morgon!
/Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa

Både du och Tessan skulle funka skitbra som modeller :D

Ni har båda de rätta proportionerna att jag ibland blir galen av avund... Samtidigt vet jag att utseendet inte betyder allt, men då kommer jag på att jag är kort :p



Kram!! <333

2010-11-15 @ 18:18:21
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0