Ingenting

Halloj! Har inte uppdaterat på några dagar.
Ledsen över det! Ska förbättra mig, jag lovar.

I vilket fall som helst är det äntligen helg. Lördag är det till och med! Inte många dagar kvar på stalltjänsten nu. Känns underbart! Dagarna har faktiskt rullat på riktigt bra, inga problem liksom. Jobbigast är ju bara att komma upp 05.20 varje morgon.. Det suger verkligen!
Veckan har inte bjudit på några direkta överraskningar. Hade dock hästövningar i Onsdags. Skitkul! Tömkörde Zebb, gick kanonbra, samt tränade voltstarter med Jalle. Det gick asbra! Jalle är en utav mina favoriter, så när det går bra så är det ju ännu bättre! Angie var snäll och fotade när vi körde. Kan lägga upp en bild senare.

Ska hoppa in i duschen. Sen ska jag sova!
/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0