Secrets

Kände att det var dags att kanske börja skriva lite igen.
Var ju ett bra tag sedan jag ens loggade in för att kolla lite. Vilket är ganska knäppt i och med att jag gillar att blogga. Vi klagar på att motivationen inte är på topp helt enkelt! Låter bra i mina öron, frågan är bara om någon annan köper det hela. Har mixat lite smått med designen då jag tyckte att den innan såg ut som bajs. När jag var nöjd lade jag märke till att den liknar Linnéas design väldigt mycket. Ledsen över det, ska ändra lite så att det inte ser ut som att jag kapat dina ideér.
Är fortfarande inte riktigt nöjd iallafall så det kommer troligen ändras snart!

Ska iallafall dra mig mot sängen nu, är fruktansvärt trött från Fredagen. Var uppe till drygt tre, sen sov jag ganska knasigt med en katt bitandes i benen samt ett jävla snurrande i huvudet. Dagens aktiviteter kan man ju inte direkt skryta om. Vaknade 12, åt frukost med Elin, skjutsade hem henne, sen har dagen bara dragit iväg. Blev en fika med päronen också. Mysigt sådär.

Ville bara passa på att tacka dem som var hemma hos mig nu i Fredags! Jag tyckte att det var riktigt kul och jag hoppas att ni också tyckte det! Tanken var ju från början att det skulle bli en nykter Idolkväll. Den ideén brast ju såfort alla kommit då öl och annat kom fram. Idol missade vi också. Snyft.

/Linn

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Linn du får ha kvar designen, den var jättesnygg! :) Tycker inte att det känns härmigt eller så haha :P din känns mer höstig hihi... kärlek!

2010-11-14 @ 11:01:03
URL: http://liberum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0