Don't let me go

Jag kan med glädje berätta att min stalltjänst snart är över. Känns riktigt skönt. Att få vara hemma, att inte behöva gå upp så tidigt. Att få vara med familjen osv!

Sitter iallafall nu på rummet. Såg precis filmen Dear John. Underbar! Trist slut, jag hoppades verkligen på dem två.. Menmen, man kan inte få allt i livet. Man får lov att kämpa lite också. Dagen har förövrig rullat på som vanligt: stalltjänst, sova, äta, stalltjänst igen. You know it.

När jag kommer hem så vill jag fota med systemisen! Känner verkligen för det.. Synd att man inte hade en studio med rätt ljus och utrymme. Det är ju så himla tråkigt väder ute nu, så det blir inte några roliga bilder.. Ska försöka få Tessan att gå med på några bilder iallafall. Känner att fota något helt galet! Typ Lady-Gaga-goes-crazy- tema. Kick-ass sminkning och knäpp frisyr. Skulle verkligen vara något!

Aja, ska sova nu!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte för att den här sminkningen är Lady Gaga-stil var det just denna jag kom att tänka på när du skrev att jag du ville göra någonting helt galet:



http://us.123rf.com/400wm/400/400/pepperbox/pepperbox0912/pepperbox091200060/6108774-portrait-of-stylish-freaky-girl-with-white-dreads-fancy-make-up-and-eye-patch.jpg



Men det skulle faktiskt vara roligare om du inte hade läppstift på hela läpparna -- att du istället sminkar ett hjärta med hjälp av läpparnas form :p

2010-11-22 @ 00:13:07
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0