Vampyrfeber

Har nu packat upp alla mina saker, bäddat sängen och fått det mysigt här nu på rummet i skolan. Eller, stryk det där om att jag fixade allt. Snälla mamma och pappa kom och hjälpte mig! Tacka Gud för dem. Sitter just nu ensam på rummet och väntar på att Madde ska komma, vi ska dela rum. Känner mig fett ensam som sitter här, dricker Tropicana direkt ur förpackningen och hör klockvisarna ticka.
Stalltjänst är toppen!

Tänkte nörda mig lite framför datorn, kanske kolla på Eclipse. Eller Vampire Diaries! Hmm, sålänge det har något med vampyrer att göra så är jag nöjd. Pinsamt nog har jag bok nummer 5 utav en vampyr-serie med mig också! Haha, nörd eller vad?

/Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är bara glad över att du inte går utklädd som en :p



sv. Tro mig, det vill du inte -- du vill vara 1,70; inte 1,66 xD

2010-11-15 @ 21:22:09
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0