Dag fyra

Slutade tidigt idag, skööönt!
Slapp dag idag, Tobbes dotter Vanessa (1år) hade 39 graders feber så han var tvungen att stanna hemma. Så det var bara jag, Bella och Maria i stallet hela dagen. Vi fixade allt ganska snabbt, så det var väldigt mycket fritid. Tog en ridtur efter lunch, jag fick rida Xante, Maria red Cazy och Bella Hasse. Gick bra, lite spänd och stressad.. Gick bättre mot slutet.

Har även tagit bilder som jag ska lägga upp senare idag!
Ska hoppa in i duschen, sen ska jag och Bella dra till Visby och kolla.. Vet inte hur länge det är öppet, men vi vill göra en liten utflykt typ! Kameran hänger säkerligen med. Kolla senare så får ni se hur vi har det! ;)

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0