DAY SIX

Ska ta en tripp ner till Visby nu, fick nämligen jobba halvdag idag. Tanken var först att vi ska vara helt lediga idag för att kunna sova ut. Dessvärre behövde Tobbe hjälp på förmiddagen så det var bara att ställa klockan på halv 7 igen. Söndagen kommer dock bli ledig! Underbart! Ska sova tills jag vaknar typ - det vill säga runt 11-12 tiden. Tycker att jag förtjänar det nu när vi jobbat 6 dagar i rad! Eller?

Tiden har gått väldigt fort faktiskt, i morgon så har vi varit på Gotland i en hel vecka! Har varit kul hitills, har fått både köra och rida. Samt gjort alla underbart roliga mockningar.. HOST! Äsch, dagarna rullar. Snabbare än vad jag tror kommer jag sitta på båten hem igen. Saknar dem där hemma..

Bilder kommer ikväll. Denna gång ska
jag faktiskt komma ihåg det också! ;)

/Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa

Yäy, bilder :D

Jag måste seriöst åka ner till Gotland någon gång -- det är inte okej att jag aldrig varit där.



sv. Jag älskar när hon lägger sig på golvet och börjar jucka mot luften xD

2010-10-09 @ 16:26:39
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0