Day two

Hallåj!
Skrev ett inlägg igår, men det raderades typ.. AH! Så jag hade ingen större lust att skriva om alltihopa igen. Sorry. Dag två på praktiken är iallafall avklarad, känns skönt. Idag blev det lite mer fart i stallet. Alla hästarna skulle nämligen köras. Så jag och Bella fick jobba ordentligt idag, som belöning fick vi vara med och köra en varsin häst!
Jag fick köra hästen Cassy. En svart 12årig hingst! Han var väldigt stressad, och ganska naffsig men det gick kanon! Körde några vändor på skogsbanan, efter det körde vi gärnet på rakbanan. Var underbart! Älskar farten och kraften! När vi joggade av hästarna så skulle jag och Maria köra snabbt på rakbanan igen.
Jag undrade varför, och det visade sig våra hästar skulle sträcka ännu mer på benen. Alltså springa ÄNNU snabbare! Gick kusligt snabbt, men ack så kul det var!

Annars har dagen varit bra!
Hör av mig i morgon igen.

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0