Gotland

Idag var man alltså ledig, väldigt skönt!
Tog en cykeltur nu på kvällen ner till Visby. Kollade på solnedgången och ut över havet, grymt fint! Såg båten komma in och för en sekund ville jag faktiskt hoppa ombord och färdas hemåt. Det är ju bara 10 dagar kvar nu, så snart är man ju faktiskt hemma! Tiden har gått snabbt alltså..

När jag kommer hem så ska jag och mamma ut på stan och kolla. Ser fram emot det! Sen ska man ju givetvis hälsa på alla kompisar, snackade med min kompis Mikaela från Bromma och vi har planerat att träffas. Ska bli sjukt kul! Har inte setts på jättelänge, sågs endast en gång under sommaren.. Vilket är jävligt trist då vi alltid har kul tillsammans! Saknar henne enormt.
Sen kanske man kan träffa Lisa och Linnéa över en tallrik thaimat? HEHE!

Dags att sova, filmen Rallybrudar är slut.
Ska kanske börja köra rally? Hmmm..

/Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa

THAIMAAAAT!!! :D

Det skulle faktiskt vara kul att se dig köra rally ^^

2010-10-18 @ 10:24:47
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig så otroligt!! att träffa dig varje dag skulle typ vara för sällan! men snart så! LÄNGTAR

2010-10-18 @ 19:03:59
Postat av: Mikaela

den kommentaren innan var från Mikaela haha

2010-10-18 @ 19:04:44
Postat av: Linnéa

... Över en tallrik grekiskt går också bra! :)

2010-10-19 @ 18:52:01
URL: http://liberum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0