Gotland

Gud va glad jag blev när jag insåg att jag hade några kommentarer på bloggen! Wiihoo! Blev genast lite piggare, för att sen bli trött igen. Orkar inte vara trött (det där låter lite fel) men jag vill vara pigg och allert! Visserligen är jag aldrig så pigg och sprallig utav mig, men nu får det fan räcka med trötthet!

Vaknar - dubbeltrött
Frukost - somnar i flingorna
Går till stallet - trött
Är i stalllet - trött, men visar det ej!
Kommer hem - halvsover hela kvällen
Sovdags - pigg och livrädd då Bella skrämt upp mig!

Jag menar.. Vilket händelsefullt liv man kan ha.
Det där med att Bella skrämt upp mig.. Det är nämligen så att när allt är tyst på kvällen så låter det som att tjejen bredvid oss som vi delar hus med.. går. Det låter ibland som att hon går fram och tillbaka ett ex antal gånger. Grejen är bara att man aldrig hör hennes dörr öppnas eller stängs, och dessa dörrar låter verkligen. Så Bella sa att det antagligen spökar här. Jag, som är lättskrämd, blir livrädd och får en massa vansinniga bilder i huvudet om folk som stirrar på en genom fönstren och att man ser någon i spegeln. Jaa, det vanliga i princip. Så när Bella ligger och halvsover och jag ska borsta tänderna går mitt hjärta i 110 slag/sekunden!

Avskyr att vara rädd..



Idag fick jag iallafall köra! Fick köra Dagdrömmarn (aka Pelle?). Gick jättebra, lite stark mot slutet men annars jättetrevlig. Körde på rakbanan så det gick fort idag! Blir så himla glad utav farten, styrkan.. MUMS! I morgon blir det nog inget speciellt, lite vanligt stallarbete..

Btw, idag slaktades 2 hästar.. Blev verkligen jättedeppig utav det..
R.I.P Kazy Doll och Johnny 99!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var verkligen synd att de var tvungna att ta bort hästarna "/



Jag vet inte om detta hjälper eller inte, men försök att inte vara rädd för ansikten i spegeln/fönstret. Tänk istället att det finns någon/något icke-jordiskt som vakar över dig (på det bra sättet!) om du skulle se ett ansikte.

2010-10-20 @ 00:32:38
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0