Gotland says: Hello!

Har inte skrivit på ett par dagar, ledsen för det.. Är så himla trött efter jobbet att jag helt enkelt inte orkar sitta och skriva. Kollar på Vampire Diaries istället! Mohahaha! Blivit helt jävla beroende, nästan lite läskigt..? Dessvärre hittar jag inte resterande avsnitt någonstans.. Blir nästan lite smått galen, men vad ska man göra?

Pratade i vilket fall som helst med min underbara mamma och syster i telefonen nyss. Saknar dem där hemma enormt mycket, gör nästan ont att tänka på dem. Jag och mamma snackade ett bra tag vilket kädes underbart skönt. Samtalet flöt liksom på hela tiden, blir så himla glad när man kan snacka helhjärtat med någon utan pinsamma tystnader och ackward momentes.



Dagarna i stallet flyter iallfall på, kör vissa dagar och rider andra. Jag och Bella fick köra hästen Xante tillsammans idag, ensamma! Körde lite vilse, men hittade iallafall tillbaka. Vi har även ridit ut ensamma, känns skönt att dem litar på oss tillräckligt mycket för att låta oss göra saker ute utan barnvakt. HEHE!

Kanske hör av mig i morgon.
/Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa

Försök att skriva imorgon :)



Älskar dig, vännen <3

2010-10-13 @ 00:52:05
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0