Gotland

Dagarna går otroligt fort här borta! Sjukt jue.. Känns som att jag bloggade igår när det egentligen är typ en vecka sedan.
Illa..

Ville bara berätta att jag lever, dock under lite smärtor och träningsvärk emellanåt. Idag fick jag exempelvis min handled ur led, jävla häst som ska rycka med huvdet när jag håller i! Gjorde så ont att jag bara ville skrika rakt ut, men jag höll inne skriket och tårarna och gjorde det jag skulle. Dessvärre brast min smärttröskel iallafall och Amanda tyckte att det var illa att jag hade så himla ont..
Lindade dock in armen i hästbandage så att det skulle hålla sig varmt och stabilt.

Dagarna går fort till tusen, är dock vääldigt jobbigt att gå upp varje morgon. När man väl är uppe är det lugnt. Det är från den varma sängen till dem illaluktande stallkläderna det går lite segare. Köra har vi fått göra, vilket är skitkul! Jag och Bella brukar få köra utt hästen Xante ensamma, vilket går kanon! Brukar rida henne annars, men jag uppskattar verkligen att jag slipper rida då mitt knä fuckat upp sig lite.. Menmen, man ska inte klaga!



Hoppas att allt är bra på fastlandet! Här är det i princip sol varje dag, vilket är mycket uppskattat! Idag var det dock en kort incident med hagel. Usch! Kallt.
Jag och Joinie började snacka om hur mycket vi avskyr kyla när vi mockade i morse, plus hur jävla dyrt det är med julklappar!

HA DET GÖTT
/Linn


Snygg man blir när man kört va?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är lorten som gör dig fin :p

2010-10-17 @ 16:41:49
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0