Just the way you are

Ett tag sedan jag skrev, ledsen över det!
Nu är jag iallafall tillbaka på fastlandet igen. Kom hem nu i Onsdags, känns lite mysko att vara med familjen igen. Man är van att göra exakt vad man vill under dagarna, men nu så är det speciella mattider och sådär. Det är iallafall riktigt mysigt att vara tillbaka.

Igår träffade jag Bella och Lisa. Vi tog en tripp till Farsta, käkade lunch och åkte vidare till Hökarängen där Bella skulle boka tid till tatuering. När vi var där så hade dem redan en tid på direkten så Bella fick sin tatuering på en gång. Blev ett kors på vaden. Jag blir bara mer och mer taggad på att göra en egen!

Vad dagens händelser blir vet jag inte, ska ut och käka middag ikväll. Mamma och pappa firar nämligen 19år tillsammans! Sjukt. Är iallafall städ-dag här i föreningen, men jag har ingen som helst lust att vara med. Jag menar, vad är meningen med att kratta upp alla löv när det kommer att komma nya vid nästa vindpust?
/Linn


Kommentarer
Postat av: alexandra

fin blogg! (:

2010-11-07 @ 15:26:00
URL: http://alexandrakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0