Oskyldigt blå

Blev ingen middag ute igår, blev en mysig hemmakväll istället.
Dagens middag spenderades istället ute. Åkte till Heron City och käkade urgod thaibuffé! Sjukt bra mat, kan verkligen rekomendera stället. Satt där och bara mös, sen blev det ett biobesök. Såg filmen Himlen är oskyldigt blå. Mamma ville verkligen se den utspelar sig på Sandhamn där hon växt upp. Saknar verkligen tiden där, trots att man var väldigt liten då.
Filmen var i vilket fall som helst jättebra! Mamma och pappa var mindre nöjda men jag tyckte verkligen om den. Handlar kortfattat om knarksmuggling på Sandhamn. Sköna repliker och effekter. Lite snusk i början så man fick både se manliga och kvinliga könsorgan, hahah! Det roliga är att denna knarksmuggling faktiskt hänt på riktigt!

Imorgon börjar man jobba..
Börjar redan klockan 06.00!
Sjukt tidigt, vette fan hur jag ska orka..
/Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul att du gillade filmen :)

Men du, vi får åka till det där thaistället någon gång -- det är trots allt mig vi pratar om, och jag kan inte sluta tänka på thaimat bara för att du nämnde det nu xD

2010-10-31 @ 23:40:35
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0