Vampire Diaries!



 

Jag absolut avgudar serien The Vampire Diaries. Kollar på den andra säsongen just nu, den som inte kommit till Sverige ännu.. Jag har faktiskt blivit beroende. Kärleken, dramat, skräcken, blodtörsten och alla konflikter och missförstånd gör mig galen. Plus att alla killar praktiskt taget skriker utav snygghet gör ju inte saken bättre!

Såg ett avsnitt idag, jag grät som en idiot
[SPOILER NEDANFÖR]
Elena gjorde nämligen slut med Stefan.
Jag trodde jag skulle dö.

Var därför tvungen att lägga upp bilder från dagens avsnitt + själva scenen när dem gör slut. Ni andra kanske tycker att jag är jättelarvig, men jag älskar verkligen scenen, plus att det är otroligt känslosamt. Om ni tittar på klippet kan ni mer än gärna kommentera vad ni tyckte. Alltså om skådespeleriet osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0