Först kom ingenting, sen kom ingenting

Sitter och svarar på några nya kommentarer! Tack så hemskt mycket allihopa! :)
Sitter i skolan just nu, väntar på att den sista lektionen ska börja. Sen får man äntligen dra sig hemåt! Ska sätta igång med mitt projektarbete ordentligt när jag kommer hem, sen ska jag skriva mitt svenska nationella-tal. Har inga direkt idéer om vad jag ska skriva om, men det kommer säkert lösa sig!
Har planerat helgen lite smått, känns kanon! Gillar att ha saker att göra istället för att bara sitta hemma, trots att det också är mysigt. Pratade iallafall med Bella igår och vi bestämde att åka till Solvalla nu på Söndag! Våran förra praktikvärd ska nämligen köra 2 av sina två hästar då, så vi tänkte överraska honom och säga hej. Hans fästmö och dotter ska också vara med, så det kommer bli kul att se dem igen! :) Imorgon ska jag till stan tillsammans med Bella, vi ska möta upp en snubbe som har hand om vårat studentflak, så vi ska skriva kontrakt och ta en fika..

Ska in på lektion nu.
/Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni har ett så svårt ämne att prata om... Men du, försök skapa en diskussion kring varför vuxna lär barn barnspråk. När man är iten får man lära sig att hund heter "vovve" och inte hund -- what's that all about? :p



sv. Jag hade faktiskt en liknande tanke i...åtanke? :p

Ska man ta det när du har påsklov, eller när du har tagit studenten?



Då får jag skicka den till dig när jag är klar :D

<333

2011-01-13 @ 13:43:58
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0