Hold it against me

Sitter just nu och dunkar med Britney Spears nya låt, sjukt jävla skön! Inte alls som hennes tidigare musik.. Fast på ett posetivt sätt. Försöker att åstakomma något med mina läxor, men jag har för tillfället noll fantasi. Ska klura lite mer på det så kanske jag kommer på något sen.. *Håller tummarna!*

Tänkte duscha, men jag mår illa efter lite för mycket pannkakor.. Dumma Linn! Goda var dem iallafall. Måste säga att jag är grym på att steka pannkakor, men inte på att göra sjävla smeten, den får mamma göra! :)
Känner mig inte så himla pepp på att dra till skolan i morgon, har liksom 2 lektioner! Så himla knäppt schema.. Hoppas bara att Bella är frisk tills i morgon så att vi kan dra in till stan och skriva på kontaktet. Annars är vi lite illa ute faktiskt, flak ska man ju ha! Ingen fråga om saken, det har och kommer alltid att vara så. Student = flak! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0