I can transform ya

Dagen har i princip spenderats famför datorn, vilket kanske syns på min nya blogg-design? Vad tycks? Jag är fortfarande inte 100% nöjd, lite smågrejer som jag irreterar mig på.. Som jag dessvärre inte vet hur jag ska fixa. Ska kolla lite mer någon annan gång, men nu nu är jag trött på att sitta framför datorn och nörda!
Förutom framför datorskärmen har jag varit i Bromma med mamma och pappa. Vi hade inget bätre för oss så vi drog till Citygross där, jävligt stor butik må jag säga! Älskar att gå där, för det är ju inte direkt bara mat man kan handla, hehe! Köpte lite småsaker som behövdes, plus lite till.

Kvällen har spenderats med päronen, syrran sover hemma hos en kompis. Dissarn alltså. Att lämna mig själv med föräldrarna är inte okey! ;) Unnade mig en semla och några bitar smågodis idag. Kände att jag förtjänade det! Har faktiskt gått ner 2kg den här veckan, och då har jag inte ens tränat så som jag ville. Känns bra. Nästa vecka har vi massa sovmornar, så då ska jag ställa mig på våran motions..grej (?) Vet inte vad den heter. Att gå upp något tidigare gör ju inte speciellt mycket i och med att vi börjar på behagliga tider.
Känner mig pepp!

Vad har ni andra gjort idag då?
/Linn


Kommentarer
Postat av: yvonne lund

Du är så jäkla duktig. Vilken snygg framsida du har. Heter det så? Roligt med alla bilderna du fått tag på. Fortsätt så. Du kommer att bli något stort en dag. Mamma

2011-01-16 @ 19:46:27
Postat av: yvonne lund

Du är så jäkla duktig. Vilken snygg framsida du har. Heter det så? Roligt med alla bilderna du fått tag på. Fortsätt så. Du kommer att bli något stort en dag. Mamma

2011-01-16 @ 19:46:37
Postat av: yvonne lund

Du är jätteduktig! Fortsätt med att göra ingenting. Du räknar ju kalorier och det är ett bra sätt. Motionscykel/gångare tror jag det heter. Saken vi har på kontoret. Du vet att jag peppar dig och hejar på dig. Kram Mamma

2011-01-16 @ 19:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0