I want you to want me

Efter en varm dusch och frukost känner jag mig något pigg och allert!
Somnade alldeles för sent igår, känner mig helt mör i kroppen. Hur fan ska man kunna ta sig upp på mornarna när skolan väl börjar igen?! Kommer att se ut som något Dr Frankenstein knådat ihop..

Dagen är hittills planlös, typ. Tanken var först att jag skulle träffa en kompis, men det blir inte av. Så det kommer att bli en tripp till Ikea eller något annat kul! Syrran ska nämligen göra om sitt rum (igen!) och behöver därför tigga till sig saker av päronen. Får se om man kanske kan hitta något till sig själv. Har dock slösat bort otroligt mycket pengar, mestadels på kläder. Kan lägga upp bilder senare! :)

Vad ska ni själva göra?
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0