Laughing out loud

Tog en tripp till Sickla med familjen idag!
Hittade inga kläder trots alla reor och grymma affärer.. Köpte bara en behövlig foundation och ett puder. Hittade dock ett par übersnygga skor på Skopunkten! Dessvärre var mina fötter någon centimeter för stora så jag kunde inte dra upp blixtlåset ordentligt. Blev så himla ledsen! Dem var ju så himla fina! Var ett par svarta, med 10cm kilklack och jättefina detaljer.. Grymt sköna var dem iallafall, ska hugga av en bit av foten så att jag kan köpa dem iallafall!

Imorgon börjar mitt nya liv, så jag har köpt en massa frukt så att jag kan göra goda smoothies på morgonen. Jag känner mig redo att ändra mig, och den här gången ska jag hålla mitt löfte. Jag vill inte längre betraktas som den överviktiga, jag vill vara så som jag är på insidan! :)) Flera av mina vänner har klarat det och jag har dem som förebilder, så varför skulle jag inte kunna göra det själv?

Tänkte ta en dusch så att jag är fräsh till skolan i morgon! ♥
/Linn

Kommentarer
Postat av: T H E R E S E

jag hoppas verkligen att du är med mig när jag ska träna, hur trött och arg du är. jag kommer inte att ge mig i första taget! :D

Imorgon när du kommer hem ska vi ut och gå!

TÄNK PÅ KLÄNNINGEN!

2011-01-09 @ 23:13:44
URL: http://toxxie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Heja heja heja!! :D



Är också sjukt sugen på ett par kilklackar, typ de här: http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Visa-alla?art=264334 eller de i mockaimitation! =) <3

2011-01-10 @ 00:23:05
URL: http://johannajoey.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Lycka till tjejen! :D Om du får för dig att börja på gym eller något i den stilen så kan jag rekommendera Friskis&Svettis där det finns både gym och gruppträning, isf kör jag gärna tillsammans med dig! :)

2011-01-10 @ 09:17:07
URL: http://liberum.blogg.se/
Postat av: yvonne lund

Jag vet att du kommer att klara det, vännen. Rom byggdes inte på en dag och det kommer inte ditt nya liv heller att göra. Det gäller att ha tålamod och åter tålamod. Sätt upp små men realistiska mål. När du kommer dit så belöna dig med en lite present. Då känns allt bättre. Att någon gång få ett återfall är inte hela livet. Det är bara att ta nya tag och komma igen. Allt går om man vill. Tänk positivt och tänk på att det är en förändring/investering för livet. Resten av ditt liv! Lycka till! Älskar dig och stöttar dig. Mamma

2011-01-10 @ 16:13:08
Postat av: Mikaela

Vad du än gör, jämför dig aldrig med någon annan!! ALLA har deras egna problem som dom tacklar med varje dag, även om det inte syns på utsidan. Gräv inte ned dig om du svackar. Din mamma skrev mycket kloka ord tycker jag, tur att du har henne! Vi måste ses snart!! PUSS på dig

2011-01-12 @ 15:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0