Some call it love

Dålig uppdatering idag.. Somnade när jag kollade på tv, vaknade nyligen så jag ska återvända till sängen igen. TRÖTT! Blev ingen direkt motion idag, blev en promenad med mamma, måste komma igång med någon slags träning känner jag. Funderar på att ta motions-"cykeln" i morgon innan skolan, skulle känna mig fett duktig om jag gjorde det! :)
Har föressten av någon konstig anledning blivit jättestel i höfterna!? Jätteskumt, gör jätteont när jag går och att komma upp från sittande ställning är skitjobbigt.. Sen har huden kring min högra njure, den som jag opererat, blivit öm. Skitknäppt verkligen! Hoppas bara att det går över så att det inte är något allvarligt.. :(

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0