Take that

Har precis hjälpt mamma att duka samt fixa sallad till dagens middag. Blev riktigt mysigt med dem tända ljusen och min fina dukning, hihi! Blir ryggbiff med potatis och sallad ikväll = MUMS!

Tänkte beställa lite saker ikväll från Ellos, behöver köpa lite nya underkläder.. Blir helt till mig när jag kollar i Ellos katalogen! Så himla mycket fina kläder till sommaren! Är ganska svårt att föreställa mig sommaren nu när man tittar ut och ser en vall med snö på typ 4 meter.. Men snart är den faktiskt här! Tar ju fanemig studenten om 4 månader liksom, känns.. helt jävla sjukt!
Kollade på lite bilder från i somras, gud va brun man var då. Så himla fräsht med solbränna! Hoppas bara att jag inte bränner mig lika mycket nu i sommar som jag gjorde senast. Har fortfarande randen från mitt linne! Helt sjukt. Antagligen kommer jag bränna mig lika mycket i år igen då jag ska jobba inom föreningen, man står ju liksom i solen i 8 timmar varje dag i 4 veckor. Klart man bränner sig!

Nog talat om gamla sommarminnen, time to eat!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tja, om du har solskyddskräm på slipper du åtminstone blåsorna :p

2011-01-08 @ 21:02:37
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0