Talking to the moon


Bruno Mars - Talking to the moon

Har fått någon dille på Bruno Mars, grymt skön röst! Tackar Tessan som gav mig skivan i julklapp! :)
Föressten tack alla som kommenterat! Kul när man loggar in och ser att flera kommenterat! :D Idag var man alltså tillbaka i skolan, känns ganska skönt ändå. Känns bara väldigt konstigt att vi nu är inne på den sista terminen i skolan.. Vad ska man göra efter skolan liksom?! Panikångest över det hela..
Ska kolla lite efter eventuella jobb, men jag ska nog vara ledig ett tag efter skolan.. Tycker att man förtjänar det faktiskt! HEHE! Vill åka utomlands, men då måste man ha pengar.. Vilket jag inte har, så där gick den planen i stöpet! Får se hur det blir helt enkelt..

Ska ut på promenad med Tessan nu!
/Linn

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi F Hammarlund

Vilken skön låt...håller med att rösten är underbar. Ha inte ångest inför livet är du snäll.. du lever ju det nu! Vad som är skönt med att bli vuxen är att allt är inte hugget i sten, man kan ångra sig, man kan byta jobb, man kan prova sig fram det är tillåtet

Kram på dig..tänker på dig!

Ann-Sofi

2011-01-13 @ 10:06:39
Postat av: yvonne lund

Låten är jättebra. Vet inte så mycket om honom men jag tycker om själva låten. kanske får man lyssna på hela skivan någon gång. Mamma

2011-01-16 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0