Love is in the air

Efter en låång bloggpaus känner jag att det är dags att börja om igen.
Det är ett nytt år, känns skönt, och det är ett år med nya möjligheter. Ska förändra mitt sätt att leva det här året, och den här gången är jag fast besluten att hålla det jag säger. Har i åratal kommit med berättelser om hur duktig jag ska vara, men som jag senare aldrig hållit mer än någon vecka, men nu är jag peppad och jag känner mig stark mentalt! :)


Nu när det översta är nedskrivet kan jag kanske berätta vad jag gjort under dagen!
Tog en tripp till Handen centrum tillsammans med mamma och Tessan, inte en sån lång stund men tillräkligt för att jag ska vara nöjd! Blev en fika, snackade en massa och satt och mös länge. Älskar fik! Sedan blev det slötittande och några få klädprovningar, hittade dock ingenting i klädväg.. Köpte i vart fall 3 stycken böcker på Akademibokhandeln, serien True Blood ni vet? Böckerna är iallafall grymt bra! Ligger bara på bok nummer 2, är lite sega att läsa då det är liten text = ont i huvudet!

Kvällen spenderades hemma, blev bjuden på fest som jag vart tvungen att tacka nej till då jag varken hade busskort eller dricka. Satt i stället framför tv:n med familjen, Let's Dance började ju för tusan idag! Kan man ju inte missa! ;) Sedan satt jag och pappa och kollade på filmen "Den enfaldige mördaren" med Stellan Skarsgård. Riktigt gammal film. Grymt bra! Stellan spelade en kille vid namn Sven som var underbar!
Lite knäpp vid vissa tillfällen, men annars väldigt bra. Tragisk historia..
Kvällen blev inte mycket mer speciell än så..


En ung Stellan Skarsgård från filmen!

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0