Im a freak bitch baby

Berätta sju sanningar om dig själv:
- Jag har svårt att öppna mig för nya människor
- Jag har extrem fobi för spindlar
- Jag avskyr fula ögonbryn
- Jag avskyr mina knän mest av allt på hela kroppen
- Jag skrattar nästan aldrig högt, fnittrar mest
- Jag älskar att göra roliga röster
- Jag skulle vilja jobba inom tv/radio om jag hade självförtroendet

Sex sanningar om hur du var som liten:
- Jag var morfars prinsessa
- Jag var extremt tyst
- Jag hade gryyyymt fint hår..
- Jag försvann i ett fantasiland när jag ritade
- Hade typ alltid rosett i håret, mamma diggade det..
- Jag ville börja på teater, men vågade inte säga det till mamma

Fem sanningar om mitt kärleksliv:
- Ekoooooo..
- Ekoooooooo..
- Ekooooooooooo..
- Ekooooooooooooo..
- Ekooooooooooooooo..

Fyra sanningar om mitt familjeliv:
- Jag älskar min familj mer än något annat
- Jag är en mammaunge
- Jag och min syster har en otroligt bra relation
- Jag kan alltid prata med dem om det skulle behövas

Tre sanningar om mitt kompisliv:
- Man kan lita på mig till 100%
- Jag har aldrig haft så många vänner som jag har just nu
- Jag har blivit sviken fler gånger än vad jag har tår och fingrar

Två sanningar om min personlighet:
- Är oftast väldigt blyg i början, men sen är det rajtantajtan!
- Jag är helt enkelt knäpp i huvudet

En sanning om hur jag mår just nu:
- Sjukligt taggad att göra något, men vet ej vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0