Who's that chick?

Idag, efter skolan, spenderade jag dagen tillsammans med Lisa! Vi möttes upp i Handen, och vi käkade lunch tillsammans. Vi började gå runt i Handen, men vi gick aldrig in i några affärer, snackade bara och slutade med att vi var utanför.. Då hade vi gått igenom hela centrumet, utan att ens kollat i något skyltfönster. Lisa var dock sugen på att köpa lite skor det var 70% REA på, men jag fick dra bort en dreglande Lisa därifrån. Var svårt, men det gick! ;)
När vi kommit ut från Handen så bestämde vi oss för att besöka Port 73, ett nytt centrum en bit därifrån. Dock misstolkade jag vägen och vi var tvungna att gå massa omvägar för att slutligen hamna där vi skulle. Blev väldigt besviken på Port 73, trodde att det skulle vara jättestort med massa flashiga butiker, det var ju knappt några människor där + att det luktade rövhål vid en del utav butiken! Mindre mysigt! Jag och Lisa hittade dock en jättemysig bokaffär som vi spenderade lite tid i. Köpte bland annat nya pennor!
Ritnörden är påväg fram igen!

Lisa följde sedan med hem och käkade middag, skrattade åt youtube-klipp och kollade på Let's Dance. Riktigt mysig dag helt enkelt, om jag får säga det själv! :) Vad morgondagen har att bjuda på har jag inte riktigt beslutat ännu. Kanske stan med Lisa och Lizzie, kanske plugga, kanske iväg med mamsen och papsen.. Jadu, inget direkt planerat!

Ha en trevlig Fredagskväll!
/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0